miercuri, 17 aprilie 2013

Recenzie : My Everything de Heidi McLaughlin

When Nick Ashford lost his friend, Mason, he didn’t realize he was going to lose his family as well, but that’s exactly what happened. Alone and in a foreign country, Nick is working on rebuilding his life one patient at a time, that is, until a striking volunteer makes her presence known.

Can Nick finish his year in Africa without risking his heart being broken again, or is he willing to start a new chapter in his life before his return to Beaumont?
Aseara nu am mai avut timp sa postez si recenzia in romana, asa ca o postez acum.

Recenzie :

Dupa ce a parasit Beaumont pentru a petrece un an in Africa, lucru ce-l avea planificat inainte de despartirea sa de Josie, acesta o intalneste pe Audrey, o tanara, tot voluntara ca si el, de origine americana, insa care a locuit in Sudul Africii. Cu cateva luni inainte de plecarea sa din Africa, cei doi incep sa se intalneasca si curand, descopera iubirea adevarata. La finalul anului sau in Africa, cei doi se casatoresc si se intorc impreuna in Beaumont pentru a duce o viata noua. Acolo, Audrey ii "inpinge" putin pe Nick pentru a o ruga pe Josie sa-l vada pe Noah si sa-si ceara scuze pentru modul cum a plecat. Urmeaza o seara petrecuta alaturi de Josie si Liam, o seara amuzanta si serioasa in acelasi timp.

Parerea mea:

Nu prea am avut cum sa fac o recenzie foarte lunga la aceasta carte deoarece numarul de pagini este destul de mic si nu vreau sa dau prea multe spoilere. Pe parcursul lecturii aflam despre relatia lui Nick si Josie, si cum stia acesta de la bun inceput ca el nu ocupa primul loc in inima lui Josie, insa nu dorea sa recunoasca acest lucru. Imi place de Audrey, este o tanara desteapta si intelegatoare, care nu este deranjata de subiectul Josie, fosta iubita a sotului ei, lucru care pe alte femei le-ar deranja. Imi mai place faptul ca Nick tine la Noah ca la propriul sau copil si isi doreste sa recupereze anul pierdut, un lucru din nou nu foarte intalnit.
Cartea aceasta ne invata multe lucruri, ne invata ca iubirea adevarata nu este intotdeauna prima iubire care dureaza ani de zile, si ca aceasta poate fi gasita chiar si cand sperantele sunt minore. 
Pe mine aceasta carte m-a imrpesionat, la fel ca si prima, si mi-a dat sansa sa-l cunosc cu adevarat pe Nick. In timp ce in prima carte Nick lua un usor rol negativ, in aceasta carte ii alfam temerile, perfect normale.



Punctaj : 5/5 

4 comentarii:

  1. Anonim13:26

    Ai dreptate. am aflat pe propria piele ca iubirea adevarata nu este prima.
    Imi place cum ai facut recenzia cartii si de asemenea parca m-au cucerit un pic personajele din descrierea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta recenzie!!Nu am citit cartea,dar chiar m-ai facut curioasa.Abia astept s-o fac:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare un pic cam tipica povestea

    RăspundețiȘtergere
  4. Giff-ul e chiar dragut♥. Multumim de recenzie !

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)