sâmbătă, 29 iunie 2013

Morganville Vampires short stories

Am devenit intr-un timp foarte scurt o mare fana a acestei serii. Acest lucru se intampla (probabil) pentru ca autoarea are un mod ciudat de a incheia un volum, printr-un deznodamant care iti da doua alternative : fie citesti continuarea, asteptand sa afli ceea ce se va intamplat, fie te gandesti singur la toate alternativele. Ei bine, eu fac parte din prima categorie. 
Primul volum l-am citit cu vreo doua-trei luni in urma. Restul le-am citit abia de curand intr-un ritm alert, de parca viata mea ar depinde de ceea ce este scris in acele carti. 
Zielele acestea stateam si ma uitam pe Goodreads, astfel incat am ajuns pe pagina autoarei Rachel Caine si am intrat pe website-ul ei. Acolo ghiciti ce am gasit! 
Exact, niste nscurte povestioare legate de VM. Unele dintre ele au legatura cu un anumit volum, asa ca daca nu vreti sa va spoilariti, asteptati pana ati citit respectivul volum. Altele pur si simplu sunt despre personaje importante in serie, dar pe care nu s-a pus foarte mare accent. 
Va invit sa accesati acest link pentru a gasi respectivele povesti. 
Eu acum ma intorc sa citesc Carpe Corpus, volumul numarul sase. Cred ca voi posta maine recenzie volumului cinci. 
Incerc sa-l termin pe actualul pana luni pentru ca de luni incepe acel Read-a-thon la care m-am inscris si nu vreau sa jung cu o carte neterminata, si daca tot am si volumul sase ma gandeam sa-l devorez :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)