vineri, 12 iulie 2013

That moment when... #2

Heey! Inca o postare in cadrul rubricii That moment when... :)

That moment when you have a lot of books to read, but you don't know which one to start with.

Daaaa, asa ma simt eu acum. Daca nu as participa in maratonul de lectura, probabil ca m-as apuca sa citesc mai multe carti deodata, mai ales ca mi-am revenit si vreau sa citesc! :)
Astazi ma voi chinui sa termin Carrie. Aici nu este neaparat vorba despre faptul ca nu prea am chef sa citesc, ci faptul ca nu ma dau in vant dupa modul in care scrie Stephen King. 
Oricum, nu aceasta este cartea pe care doresc sa o citesc curand. 
Cartile pe care vreau sa le citesc sunt urmatoarele :


Este destul de ok cartea. Nu am citit decat cateva capitole, dar este ok. Nu are nimic fantasy. Keatyn are tot ce isi poate dori. O familie putred de bogata si un prieten care nu este cu ea doar pentru a se culca, acesta asteptand sa faca acest lucru abia cand se va casatori. Viata ei urmeaza cursul scenariului facut de ea. Sau nu tocmai? 
Desi pentru multi, inclusiv prietenii ei, viata ei este perfecta, fara cusur, ea isi doreste sa o schimbe. 

Cum am spus, nu am citit foarte mult din aceasta, insa abia astept sa vad ce se mai intampla in continuare. 


Din aceasta nu am citit decat cateva pagini. Stiu, stiu, foarte putin. Doar ca ma cam luase somnul si nu am mai reusit sa citesc mai nimic. Totusi, stiu ca imi va placea pentru ca seria Vampirii din Morganville este preferata mea, asa ca nu imi fac emotii :)







De aceasta nu m-am apucat inca. Abia astept sa ma apuc de ea, dar vreau totusi sa le termin pe celelalte de mai sus pana sa ma apuc si de aceasta. 
Between Two Thorns este prima carete din seria The Split Words de Emma Newman si va voi lasa mai jos cu descrierea cartii, pentru ca nu stiu nimic mai mult de atat :)




Something is wrong in Aquae Sulis, Bath’s secret mirror city.

The new season is starting and the Master of Ceremonies is missing. Max, an Arbiter of the Split Worlds Treaty, is assigned with the task of finding him with no one to help but a dislocated soul and a mad sorcerer.

There is a witness but his memories have been bound by magical chains only the enemy can break. A rebellious woman trying to escape her family may prove to be the ally Max needs.

But can she be trusted? And why does she want to give up eternal youth and the life of privilege she’s been born into?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)