luni, 12 august 2013

Tag #1: M.A.S.H.

Heey. Am gasit acum cateva saptamani un tag foarte interesant pe youtube si m-am gandit ca ar fi foarte amuzant. Este vorba despre o varianta cu carti a jocului Mash. Nu stiu daca voi l-ati jucat cand erati mici, insa eu stiu sigur ca nu am facut-o. Singurul joc de genul acesta pe care ti-l minte ca-l jucam era Flori, fete sau baieti. Offf, ce vremuri. 
Oricum, va voi lasa mai jos un link cu regulie jocului si modul cum se joaca. 
Practic este vorba despre un joc in care va ghiciti viitorul. La final spuneti povestea vietii voastre in concordanta cu raspunsurile care v-au iesit.

Acolo aveti regulie principale, doar ca noi vom juca jocul putin mai diferit. Din toate jocurile gasite pe youtube, am luat o varianta mai mica.
In ce consta aceasta varianta. La fiecare intrebare trebuie sa puneti minim trei variante, dintre care cel putin una sa nu va placa. Intrebarile sunt urmatoarele.

1.Where to live?
2.Future husband?
3.Job
4.Transport
5.Best friend


Deoarece nu se vad bine, va voi spune mai jos ce variante am ales. Cele inclinate reprezinta alegerile care mi se par mie rele.
1. Rosewood, Morganville, Districtul Lake (Legend), Neinfricare
2. Shane Collins, Four, Day, Adrian Ivashkov, Eliot (Casa Noptii), Oliver (VM), Dimitri
3. ajutorul lui Myrnin, detectiv particular (Poirot), elector, poet laureat (Casa Noptii) - nu ma dau in vant dupa poezii in general, deci intelegeti ca nu-mi place aceatsa slujba
4. portal, motocicleta (Easy), tren (Divergent), elicopter (Legend)-mi-e frica de avioane/elicoptere
5. Claire, Afrodita, Aria, Tess, Ethan, Derek (Shadow Falls), Darcy (Mandrie si Prejudecata), Keatyn


Desenati ce am desenat si eu si numarati liniile. Numarul care v-a iesit va va ajuta la eliminarea variantelor.


Mie mi-a iesit numarul 6 :)


 Acestea sunt raspunsurile care mi-au eisit. Acum va voi spune povestea vietii mele :))

Raspunsurile: Neinfricare, Dimtiri, ajutorul lui Myrnin, portal, Afrodita

EDIT!: Stiam eu ca am uitat ceva. Vom locui intr-un apartament! :)
Dupa ce m-am plictisit de orasul meu natal am colindat lumea si am ajuns prin Rosewood, Morganville, Districtul Lake si Neinfricare si m-am decis sa raman in ultima mentionata. Pana sa ma decid sa raman in Neinfricare am facut cunostinta cu multe persoane si m-am inteles foarte bine cu multi dintre ei (cu mici exceptii) si eu si Dimitri urmeaza sa ne casatorim :)) Dintre miile de job-uri pe care mi le puteam lua, am ales sa fiu ajutorul lui Myrnin pentru ca ... nu stiu, m-a obligat... aaa...Gata, stiu de ce! M-a amenintat ca mi-l va lua pe Dimtri si asa am inceput sa-l ajut pe Myrnin. Deoarece sunt ajutorul lui Myrnin eu pot sa calatoresc cu ajutorul portalelor. Si cea mai buna prietena a mea este Afrodita. Sa zicem ca este okay (este chiar foarte ok tinand cont ca de ea imi place cel mai mult in CN)

Si gata! Asta este povestea vietii mele :))
 Dau aceasta leapsa mai departe urmatoarelor peroane :
Sabryy
Ralu
Furelise
Cioburi de vise
Nastya
si cine mai doreste

4 comentarii:

  1. Aww, ce tare a iesit! :D Multumesc mult pentru leapsa, acum o fac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Am vazut-o si pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  3. Yay, ce drăguț! În sfârșit o leapșă care stârnește creativitatea. :x
    Merci!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am făcut-o imediat ce am văzut-o pe youtube. =)) Interesant rezultat.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)