Recenzie : Stalk me de Jillian Dodd

Autoare : Jillian Dodd
Numar de pagiini :  327
Editura : Bandit Publishing
Genuri :  Young Adult, Romance
Obtinuta : Amazon freebie

Recenzia :

Viata lui Katyn a urmat intotdeauna cursul scenariului facut de ea. Este cea mai populara fata din scoala, iese cu cel mai popular tip din scoala, participa la cele mai populare petreceri. Dar pe langa viata sa de eleva populara la liceu, aceasta are si o gasca de surf si este indragostita de prietenul ei cel mai bun.
Cand se desparte de actualul iubit, aceasta incearca sa-i dea de inteles lui Brooklyn, cel de care este indragostita, ca este libera. Cei doi petrec o seara impreuna insa Keatyn nu stie ce sa inteleaga din ce s-a petrecut intre ei doi, si ajunge sa iasa cu Cush, unul dintre cei mai populari baieti din liceu, un playboy, care a fost indragostit de ea de cand s-au cunoscut.
Insa relatiile incep sa inceteze atunci cand fostul fan obsedat al mamei lui Keatyn o are chiar pe Keatyn in vizor si incearca sa o rapeasca. Acum ea este obligata sa se mute intr-un internat bine pazit pentru a fi in siguranta.

Parerea mea :

Nu stiu cum de am reusit sa continui sa o citesc. Cartea asta apre scrisa de un copil de doisprezece ani care incearca sa-si imagineze cum este sa ai saispreceze ani. Ca in marea majoritate a cartilor de genul romance/mystery/chick-lit adolescentin, protagonista, care are saisprezece ani, isi doreste nespus de mult sa se culce cu un baiat pentru a fi in pas cu moda. Ca na, la saispe' ani trebuie sa te culci cu primul care iti pica in fata. Mai intai incearca cu iubitul ei (a carui nume nu-l mai tin minte), apoi cu Brooklyn, minunatul surfar cu vreo cativa ani mai mare ca ea, care cica si el e indragostit de ea, si intr-un final reuseste cu Cash, playboy-ul liceului.
Daca asta nu este de ajuns, mai face cunostinta si cu fanul obsedat al mamei ei, un barbat de treizeci de ani de care incepe sa-i placa si cu care chiar mai iese din cand in cand. Acesta reuseste sa-i indruge cateva lucruri si desi la inceput ai crede ca tipa asta stie cu ce se mananca industria filmelor, ca nu orice propunere este adevarata, la final il crede ca va juca intr-un film. No offense, dar daca vine un tip detreizeci de ani la tine si iti spune chestii de genu "you're hot" sau alte glume cu astfel de tente, ar trebui sa realizezi ca respectivul nu are idei prea decente, just saying.
Am citit recenzii unde spuneau ca aceasta carte reprezinta cu adevarat realitatea. Oarecum da, o face, pentru ca punce accent pe prostia fetelor care pica usor in astfel de capcane, pentru ca scuze, fiintele alea nu cred ca gandesc cu capul. Cu ce or gandi, este peste puterile mele de intelegere. Dar acela este singurul punct de realitate din intreaga carte. Va dau un exemplu. Keatelyn trebuia sa petreaca doua saptamani in Paris. Ea l-a chemat si pe Brooklyn (ca na, s-au impacat) si au colindat intreaga Europa. Dar cele doua saptamani s-au transformat in intreaga vacanta. Si mama ei desi la inceput parea a fi o mama normala, care sa nu accepte acest lucru, pentru ca fiica ei are doar saisprezece ani, a cedat. Ce?!? Ce mama in toate facultatile mintale ar fi de acord cu asa ceva?
Singurul lucrur care mi-a placut in toata cartea asta a fost Cush. Tipul chiar parea de treaba, si am citit cartea doar pentru ca era el (desi pe la final a inceput si el sa ma enerveze).
Per total, a fost o carte oribila, si nu inteleg cum se face ca are note atat de mari pe Goodreads pentru ca pur si simplu, nu merita media 3,98.

Punctaj :