miercuri, 4 decembrie 2013

In my mail #9

Heeeey! Sunt aici. Din nou. Nu credeati ca ne vom mai vedea, nu? Ehh, pe cine glumesc, normal ca va asteptati sa mai dau pe aici, adica este blogul meu. Da stiu, gluma tampita doar ca sunt obositaaaaaaa.  Oricum, sa trecem la postarea noastra de astazi. Din aceasta seara :)

Am cumparat :
  • Primele 3 volume din HP. Mai tineti minte cand am recunoscut ca nu am citit decat 2-3 volume din HP? Ei bine imi planificasem sa le cumpar si sale citesc curand si cum Libertatea a avut promotia asta sau cum vreti voi sa o numiti cu cartile HP, mi-am zis de ce nu? Stiuu, nu sunt decat 3, mai am de luat :)
  • Volumele 3-6 din AV. Erau la un super pret, cum puteam sa ratez o astfel de oferta? Prin fundal veti vedea primele doua volume in editie de chiosc, si prima aprte dintr-unul si a doua din altul. Dar sincer acum, 10 lei un volum editie de librarie. Si nu le aveam (trecem peste acele doua aprti). Cum puteam sa rezist?
  • Circul Noptii. Abia astept sa citesc cartea asta!
  • Captiv - volumul 2 din Cercul Secret - l-am luat mai mult pentru a face taxa pentru transport gratuit. As fi putut lua al doilea volum din GK doar ca nu ma dau in vant dupa serie (cel putin dupa primul volum) si dintre el si Captiv, Captiv avea cele mai multe voturi din aprtea mea :)
Am primit pentru recenzie:
  • Hidden Beneath de Lautyn April, continuarea cartii Into the deep. Am vorbit acum ceva vreme cu autoarea si observam ca nu mai primeam cartea si la un moment dat imi facusem griji ca s-a pierdut sau ceva de genul. Dar nu, a ajuns din fericire :)
Siiii, atat. Voi ce v-ati mai luat?

2 comentarii:

  1. Am citit si eu AV si HP si Cercul secret :3 Sper sa iti placa si tie :D Circul noptii il voi citi si eu in curand. Mi-am luat de la targ Altfel de ingeri si Captiv in labirint 1 si 2, si am citit deja primul volum din Captiv :D E suuuper :3 Spor la citit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa citesti Circul Noptii cat mai curand! Cred ca este una dintre lecturile mele preferate de anul acesta:)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)