joi, 20 februarie 2014

Top 5 Wednesday. Nerv books

Top 5 Wednesday este un tag care circula in blogosfera si pe youtube de foarte mult timp si care a fost adus si in blogosfera romaneasca de Pzzike. Aceasta conta in a ne alege un top 5 in fiecare miercuri pe o tema bazata.

Stiuuuu ca este joi, dar azi am realizat asta abia dupa ce am terminat orele, daca va vine sa credeti.

Oricum, tema acestei saptamani este Nerv books, adica acele carti care ne-au sfasiat creierasii pe parcurusul lecturii.

1.

Micutele Mincinoase. Cred ca singurul motiv datorita caruia am strans din dinti cand am citit primele trei carti a fost acela ca imi placea serialul.

2.

Jocul Minciunii. Presupun ca stiti deja parerea mea cu privire la aceasta serie. 

3.

Mai las-o moale cu fantomele sau Fantomele ne stiu toate secretele. Daaa, nu mai tin minte multe, dar stiu ca nu m-am dat in vant dupa ea, sau a fost ceva care m-a deranjat, nu mai stiu sigur. Oricum, dintre toate cele cinci carti de care voi vorbi aici, aceasta mi-a placut cel mai mult.

4.

Uneori, sub clar de luna. Prima a fost mai ok fata de asta, dar asta a fost ingrozitoare.

5.

Zodia cancerului. A trebuit sa o citesc in a IX-a si mi s-a parut oribila. Nici nu am terminat-o. Bleah! Oribila carte.

Ataaaaa. Care au fost cartile care v-au exasperat pe voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)