luni, 14 aprilie 2014

In my mail #11


Nu am mai postat de ceva vreme in aceasta rubrica si s-au adunat cateva carti. Nu sunt 100% sigura ca sunt chiar toate totusi. Si mai am cateva carti care trebuie sa-mi soseasca, diferite comenzi, doar ca nu prea am vrut sa se adune foarte multe, asa ca am ales sa va arat ce am momentan.




Altfel de ingeri si Tradari de Lili St. Crow

Nopti, rondeluri si alte poezii de Alexandru Macedonski - am gasit-o la Carrefour cu doar 3 lei si cum am ajuns la rondelurile lui Macedonski inainte de vacante si vom continua cu ele si dupa vacanta si mi-am zis ca ar merge sa o cumpar. Am citit cateva dintre rondelurile lui si nu mi se par cine stie ce opere (inainte de a trece la Macedonski am facut poeziile lui Eminescu, deci va fi destul de greu sa mai vad vreo alta poezii ca fiind "buna" macar). Nu aruncati cu pietre in mine, va rog. Fiecare are dreptul la o opinie proprie. 

...Si la sfarsit a ramas doar cosmarul de Oliviu Craznic.

Parfum de curtezana de Sawako Ariyoshi. Aveam destul de multe parale pe Booktopia si cum am vazut acets titlu mi-am zis ca trebuie sa o iau. Imi doresc de ceva vreme sa citesc carti scrise de autori japonezi.


Damnare, Ratacire si Pasiune de Lauren Kate le-am primit de la editura Litera pentru recenzie. Multumesc mult.

Cele doua volume Divergent de Veronica Roth, editie tie-in le-am primit de la Editura Leda. Multumesc, si ii multumesc si Juliei! Unul dintre cele doua volume va ajunge curand la unul dintre voi. In caz ca ati uitat, gasiti aici concursul.







Acestea au fost toate cartile (cred?) de la ultima postare de acest gen. Voi ce ati mai primit, cumparat? Dintre toate cele mentionate, doriti o recenzie anume sa apara pe blog cat mai curand?






Un comentariu:

  1. Frumoase achiziţii! Sunt foarte curioasă ce părere ai despre cartea lui Oliviu Crâznic. Nu ştiu dacă să o iau şi eu sau nu :-?.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)