vineri, 27 iunie 2014

Movie time

The 100 (2014) - Serial TV
Nota IMDB: 7.4
Durata: 60 minute/episod
Descriere: Dupa 97 de ani de la distrugerea omenirii de catre o bomba atomica o nava spatiala in care se afla singurii supravietuitori trimit 100 de delincventi juvenili inapoi pe Pamant pentru a investiga posibilitatea re-colonizarii planetei. Proiect bazat pe cartea "The Hundred".
Kelly HuKelly HuCece
Devon BostickDevon BostickJasper
Marie AvgeropoulosMarie AvgeropoulosOctavia Blake
Genevieve BuechnerGenevieve BuechnerFox
Henry Ian CusickHenry Ian CusickKane
Eliza TaylorEliza TaylorClarke Griffin
Valerie TianValerie Tian
Katie StuartKatie StuartMonroe
Richard HarmonRichard HarmonJohn Murphy
Chris BrowningChris BrowningJake
Brendan MeyerBrendan MeyerMyles
Izabela VidovicIzabela VidovicCharlotte
Chelsey ReistChelsey ReistHarper
Lindsey MorganLindsey MorganRaven


Artine BrownArtine BrownGraco
Jarod JosephJarod JosephMiller
Sachin SahelSachin SahelJackson

6 comentarii:

  1. Am auzit de serialul ăsta. Pare chiar tare. Îmi plac foarte mult serialele SF. Încă unul la lista de to-watch :-D.

    RăspundețiȘtergere
  2. O,doamne. E unul dintre serialele mele preferate! E genial <3. La ce episod esti?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca, trebuie neaparat sa-l vezi, e genial!
    @Marya, am vazut deja toate episoadele aparute :( Am inteles ca nu se mai continua serialul, e adevarat? Mie mi se pare absolut genial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu se mai continue serialul?! Imposibil. Daca nu se mai continua ii omor pe producatori! :)) sunt si asa intr-o dispozitie foarte "buna" acum ca am mers si eu sa vad TFIOS ....

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut si eu saptamana trecuta! Eu si prietena mea eram singurele din sala, nu mi-a venit sa cred cat de putin oameni sunt interesati :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si in sala unde am fost eu au fost putini oameni, maxim 10. Si revenind la acest serial,m-am informat mai bine si am aflat ca se va continua :D :3

      Ștergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)