sâmbătă, 5 iulie 2014

Tag #3: BOOK of Books

Am gasit pe blogul Smile now...die later un tag foarte dragut in care trebuie sa formezi cuvantul BOOK din cartile pe care le ai in biblioteca.
La inceput mi-am spus ca voi face literele pe rand, necrezand ca am suficiente carti in biblioteca, dar in mod surprinzator mi-au mai ramas si nici macar nu a trebuit sa ma folosesc de cartile vechi, antice si de demult pe care le pastrez intr-o cutie.

Sunt incantata de rezultatul final, a iesit chiar foarte dragut, dar nu-mi place ca am ales un "peisaj" cam naspa, dar nu-i nimic. Poate voi mai incerca sa fac asta o data, in viitorul indepartat si atunci voi sti sa "lucrez" prin alte locuri :)
Daca doriti sa faceti si voi acest tag, il puteti lua cu draga inima, eu m-am bucurat foarte mult lucrand la acest proiect.

3 comentarii:

  1. Oh, ce frumos arată! O să încerc să-l fac și eu, sper să iasă ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place muuult cum arată ,,book”ul tău. Și Doamne, ce de cărți frumoase ai!>3

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)