miercuri, 13 august 2014

Slamcenzie: Point of Retreat (Slammed #2)~ Colleen Hoover


Titlu: Point of Retreat
Seria: Slammed
Autor: Colleen Hoover
Numar pagini: 215
Data aparitiei: 25 februarie 2012
Descriere: 

Hardships and heartache brought them together… now it will tear them apart.
Layken and Will have proved their love can get them through anything; until someone from Will’s past re-emerges, leaving Layken questioning the very foundation on which their relationship was built. Will is forced to face the ultimate challenge…how to prove his love for a girl who refuses to stop ‘carving pumpkins.’

“Sometimes things happen in life that you didn’t plan for. All you can do is suck it up and start mapping out a new plan.”

Slam-recenzie:
Am crezut ca dragostea adevarata
Se intampla o
Singura
Data
In viata.
Dar m-am "butterflying" inselat.
Point of Retreat mi-a cucerit inima,
Mi-a luat-o in stapanire
Ca si cum ar fi fost a ei 
De drept. 
Nu m-am asteptat la o poveste atat de 
Frumoasa si minunata si "Butterflying" incantatoare. 

Aceasta e povestea lui Will
Povestea incantatorului, frumosului, inteligentului Will 
Aceasta e povestea lui Lake
Povestea incantatoarei, frumoasei, inteligentei Lake
Si m-am indragostit din nou de ei,
La fel cum am patit si-n Slam,
Doar ca ma tem ca de aceasta data
Fara spranta de scapare.

Am citit o poveste emotionanta
Despre o fata si-un baiat 
Care se iubesc mai presus de viata
Si trec prin durere tinandu-se de mana,
Pentru ca ei sunt meniti a fi impreuna.
Sunt.
Suflete.
Pereche.

Am citit o poveste trista
Despre o fata ce-ncepe sa-si piarda increderea
In sine.
In baiatul pe care il iubeste.
In viata.
In tot. 
O poveste in care fata lupta cu propriile sentimente 
Pentru a-si aranja din nou viata.

Am citit o poveste a unui baiat
Care e intampinat din nou de trecut
Si din cauza lui pierde
Tot ce avea mai de 
Pret.
Si acum incearca sa repare lucrurile.
Dar nimic nu e usor cand 
Viata
E impotriva
Ta.

Aceasta poveste e "butterflying" uimitoare
M-a cucerit, m-a cucerit, m-a cucerit.
M-a facut sa vorbesc slamiceste
Si sa scriu poezii "butterflying" stangace.

Colleen iti multumesc pentru aceasta 
Sansa uimitoare
Si abia astept sa-ti citesc viitoarele carti.
Pentru ca
Esti
Cea mai
Tare!

4 comentarii:

  1. Ai un tag de la mine (suna ciudat :)) ) : http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/08/tag-behind-blog.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba recenzia m-ai facut curioasa in legatura cu aceasta carte

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vrut mereu sa citesc cartea, dar nu am facut inca rost de ea .. Multumim de recenzie!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow nu stiam ca slam are si o continuare , tre sa o citesc neaparat <3

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)