duminică, 14 septembrie 2014

Tag #7: Asking Books

Am primit acest tag de la Krisz de pe blogul Walking on letters. E un tag destul de maricel, dar foarte interesant. Multumesc! >:D<

Reguli:


1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați link-ul cu postarea completă. AICI!
3. Dați tag-ul mai departe!
4. Nu răspundeți pompos/protocolar/încurcat :))


1. Cartea/poveștile preferate din copilărie?
Povestile scrise de fratii Grimm si Hans Christian Anderson, pe atunci stiu ca ma obliga mama sa le citesc si desi imi placeau nu voiam sa recunosc :))

2. Ce citești acum?
Grea intrebare! Hmm, citesc: "Sezonul oaselor", "Nume de cod Verity", "Ma pierd in tine", "Oameni, ingeri si demoni", "Ion" si parca mai era ceva :)) Ma aflu intr-un reading slump asa ca incep ce carte ma atrage pe moment si dupa o las :))

3. Ce carte vrei să cumperi, dar aștepți o reducere masivă?
Clar “Diamantul de la miezul nopţii” de Sarah J. Maas, dar astept reducere si la primul volum ca sa le am cu coperti "asortate", eu am cu prima varianta de coperta a primului volum :(

4. Obiceiuri rele în ceea ce privește cărțile?
Cumpar prea mult si nu apuc sa citesc tot.

5. Ce carte aștepți să citești cu nerăbdare?
"Fangirl" de Rainbow Rowell, am auzit ca e foarte buna.

6. Ai un e-reader?
Nu, nu-i prea vad rostul ca oricum e-book'urile le citesc pe telefon :)

7. Preferi să citești o singură carte sau mai multe în același timp?
Clar o carte, imi place sa ma concentrez asupra ei, dar in cazuri de forta majora precum reading slump'uri sau carti pe care trebuie sa le citesc pentru scoala mai fac si exceptii.

8. Ți s-au modificat obiceiurile în ceea ce privește cititul de când ai un blog?
Ajung tot mai rar să citesc cărţile personale deoarece au prioritate cele primite de la edituri şi librării pentru recenzie. (acesta e raspunsul lui Krisz, dar se potriveste perfect) + Incerc sa tin pasul si cu ce e "la moda".

9. Ultima carte pe care ai citit-o și ți-a plăcut mult.
"Ultimul avanpost" de Lavinia Calina, e superba si tot lui Krisz trebuie sa-i multumesc pentru asta, recenzia ei m-a convins imediat :)

10. Cartea preferată pe care ai citit-o anul acesta.
Nu pot alege cartea preferata dar pot sa spun trei care mi-au placut foarte mult: "Zi dupa zi", "Maybe Someday" si "Tronul de clestar".

11. Unde îți place să stai atunci când citești?
Depinde de starea de spirit in care ma aflu, uneori prefer confortul camerei mele, alteori aerul curat :)

12. Cel mai inconfortabil loc unde ai citit?
Intr-un autobuz in drum spre casa, am stat acolo cam 2-3 ore si trebuia sa fac adnotari si am ajuns sa ma enervez ca-mi tot tremura mana :))

13. Poți să citești în autobuz?
Depinde cat de multa lume e in autobuz, nu-mi place sa citesc cand e galagie in jurul meu.

14. Unde, în natură, ți-ar plăcea să citești?
Pot sa aleg un loc dintr-o carte? ;;) Gradina din "Gradina uitata" de Kate Morton, e un loc superb pentru citit, sau cel putin asa mi-l imaginez :)

15. Ce reguli ai atunci când împrumuți cărți?
Nu prea am reguli pentru ca nici nu le imprumut multor persoane, dar daca le imprumut le vreau intregi inapoi!

16. Ai împrumutat cărți vreodată?
Daa, prietenilor mai apropiati, care stiu sigur ca le pastreaza cu costul propriei lor vieti :))

17. Scrii ceva pe marginea filelor din cărți?
Nuu, numai daca e absoluta nevoie.

18. Chiar dacă este o carte veche?
Cu atat mai mult, incerc sa le mentin in forma cea mai buna :)

19. În ce limbă preferi să citești?
Engleza, dar cand vine vorba de carti istorice sau cu multa descriere prefer in romana.

20. Ce te face să iubești o carte?
Totul? Nu stiu, stilul, personajele, actiunea in sine, lucrurile marunte, dar mai ales caracterul personajelor.

21. Ce te inspiră să recomanzi o carte?
I don't know. Cred ca din pura dorinta de a-mi impartasi parerile.

22. Genul favorit?
Nu am un gen favorit, atata timp cat cartea e buna nu mai conteaza genul :)

23. Genul pe care îl citești foarte rar este?
Genul erotic, nu ca as avea neaparat ceva cu el, dar pur si simplu nu prea vad rostul acestor carti :-?

24. Ce ai alege între a lectura cărți propuse de profesorul de istorie, de fizică, de geografie sau de biologie?
Cred ca propuse de proful de istorie, nu neaparat ca-i stiu gustul in materie de carti, dar pentru ca sunt cateva carti istorice pe care vreau neaparat sa le citesc: Shogun si Tai-pan :3

25. Ai citit vreodată o carte stand-alone?
Numai una? Sunt preferatele mele, nu-mi place cand actiunea se lungeste prea mult si strica tot farmecul.

26. Coperta preferată a unei cărți momentan.
Momentan nu am nicio coperta preferata, ceea ce e destul de trist daca stau si ma gandesc...

27. Cartea/seria preferată momentan?
Nu am citit prea multe serii, dar nici din cele citite nu pot alege :) Eventual "Spulbera-ma" sau "Divergent" :-?

28. Gustarea preferată atunci când citești este?
Oreo :)) Nu neaparat cand citesc, dar e gustarea mea preferata :3

29. Numește un caz în care spoilerele ți-au ruinat cititul?
"Anna Karenina" de Lev Tolstoi. Cartea e geniala, dar chiar cu putin timp inainte sa termin cartea am primit un spoiler de toata frumusetea.

30. Cât de des ești de acord cu anumite critici aduse unei cărți?
Nu prea des, prefer sa vad partea pozitiva, dar nu ma deranjeaza sa vad si publicitate negativa, in schimb nu-mi plac recenziile care ignora total partile bune si se axeaza numai pe cele rele si le mai si exagereaza.

31. Cum te simți atunci când scrii recenzii negative?
Putin aiurea, nu-mi place sa critic, dar si cand ma apuc de criticat ma apuc destul de serios, asa ca e un pic cam naspa pentru cititor sa-mi vada recenziile negative :D

32. Dacă ai putea să citești într-o limbă de mult pierdută care ar fi aceea?
Chiar nu stiu, m-ati pus in ceata cu intrebarea asta :))

33. Cartea ce te-a făcut să treci prin cele mai multe emoții.
E greu de ales, fiecare carte imi transmite emotii, unele mai mult decat altele, dar tot nu pot alege :)

34. Cartea din cauza căreia ești nervoasă și te temi să o începi.
"Allegiant" de Veronica Roth, sunt nervoasa pentru ca stiu cum se termina si imi este teama sa nu-mi placa, dar inca sunt foarte curioasa :)

35. Poetul favorit.
Shakespeare :> Glumesc (intr-un fel). Imi place mult Alexandru Macedonski nu stiu prea bine de ce, dar poeziile lui m-au impresionat inca de mica.

36. Câte cărți îți fac cu ochiul momentan?
Hahaha, ma apuca dimineta daca incep sa le numar.

37. Cât de des returnezi cărțile bibliotecii fără să le citești?
Nu prea imprumt, dar se intampla sa iau ceva si pana sa ma apuc sa-mi dispara cheful si o dau inapoi asa cum am luat-o.

38. Personajul preferat dintr-o carte.
Drew. Mare Tranquillitatis.

39. Răufăcătorul preferat dintr-o carte.
Warner din "Spulbera-ma", nu e chiar raufacator dar tot e smecheros :>

40. Ce cărți ai vrea să citești în vacanță?
Care vacanta? x_X

41. Cât de mult ai rezistat fără să citești?
Deloc? Nu stiu, o saptamana?

42. Numește o carte pe care nu ai putut să o termini!
"Cand Dumnezeu era iepure", am inceput-o la inceputul anului si tot in stadiul asta a ramas. 

43. De ce anume ești distras cu ușurință atunci când citești?
Daca citesc o carte buna nu sunt distrasa de nimic, altfel ma distrage orice.

44. Ecranizarea favorită a unei cărți.
Pff, Divergent?

45. Cea mai dezamăgitoarea ecranizare a unei cărți.
Don't know :3

46. Cei mai mulți bani pe care i-ai cheltuit deodată într-o librărie.
Cred ca 100 de lei, imi place sa-mi iau cartile in reprize :)

47. Cât de des sari peste paragrafe doar ca să citești mai repede?
Nu prea sar, adica mi s-a intamplat o singura data cand eram mica si citeam Ciresarii, sa fiu foooarte entuziasmata si sa sar cateva capitole!!! la care am revenit dupa ce am terminat cartea :))

48.Care este motivul pentru care ai renunța la o carte, deși ești la jumătate?
Nu stiu, starea de spirit in care ma aflu + un subiect plictisitor, personaje neinteresante si un stil naspa.

49. Îți place să păstrezi cărțile în ordine?
Daa, dar acum sunt cam dezordonate pentru ca duc lipsa de spatiu :(

50. Preferi să păstrezi cărțile sau să le dai altcuiva după ce le citești?
Clar sa le pastrez!

51. Sunt cărți pe care le-ai evitat până acum?
Nu-mi vine nimic in minte.

52. Numește o carte ce te-a făcut furios!
Fifty Shades.

53. O carte ce nu credeai că îți va plăcea, dar ți-a plăcut!
"La rascruce de vanturi" de Emily Bronte, e superba!

54. O carte ce credeai că îți va plăcea, dar nu ți-a plăcut!
Nu-mi vine nimic in minte :-?

Dau leapsa mai departe Dianei de pe blogul Just another fantasy world si Madelinei de pe blogul In the Heart of Words. Dar oricine vrea poate sa-l preia :)

12 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Well, tocmai am luat eu Diamantul roz de la miezul noptii, 23 de lei, transport inclus, yey!! Fangirl e foarte draguta, mi-a placut mult.
    Trebuie sa spun ceva, nu cred ca s-a inteles. La 16 ma refeream daca tu imprumuti carti de la cineva, nu daca tu imprumuti carti altora :)) Nu am fost nici eu exacta cand am facut tag-ul
    Oricum, mi-au placut raspunurile, ma bucur ca l-ai facut

    RăspundețiȘtergere
  3. Leapsa kilometricaaaaaaa. Multumesc pentru tag ♥ Il voi face cat de repede pot.
    Sa vedem. Imi plac raspunsurile tale. Scurt si la obiect, nu plictisesc pe nimeni.
    Am vazut o poza cu Fangirl si am crezut ca e un site ceva, nici decum o carte :)). O voi adauga pe lista.
    Despre gen am aceeasi parere. Atata timp cat continutul cartii este excelent, poate sa fie si de biologie. ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac raspunsurile tale:)
    si eu astept o reducere la "Tronul de clestar" pentru ca noua coperta este geniala :3
    si wow, cate carti citesti in acelasi timp !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai raspunsuri inetersante.Ma bucur sa aud ca cineva prefera orice gen de carte , atata timp cat ea e interesanta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Faine raspunsuri, pare faina leapsa, o s-o fac si eu cand am timp!
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pufulet, scuze ca nu te-am nominalizat. Nu stiu de ce aveam impresia ca ai facut-o deja :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca e cea mai lunga leapsa pe care am vazut-o pana acum :)))
    Mi`as dori sa pot citi si eu atatea carti in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragute raspunsurile! :)
    Mi-a placut cel pe care l-ai dat la personajul preferat dintr-o carte. :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim20:22

    Îmi place la nebunie leapşa asta. Pfoi, cât de multe cărţi citeşti! Sincer eu nu aş putea să citesc atât de multe în paralel, la maimult de trei deja abandonez :))
    Şi Oreo e chiar genial <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim20:23

    @Romina există şi o leapşă de pe tumblr unde sunt în jur de 130 de întrebări :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @yukiblack, intr-un sfarsit le-am abandonat si eu :)) Parca ma deprima sa vad atatea carti incepute si neterminate :D
    Am facut o data o leapsa de pe tumblr si mi-a luat cam jumatate de zi sa o termin :))

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)