marți, 25 august 2015

Leapsa: Jocurile copilariri

Am primit aceasta leapsa de la Diana (Dreams have wings). Multumesc mult, Diana! Sii e o leapsa putin mai ciudatica si mai copilaroasa, dar este foarte simpatica ^_^ Enjoy!

1. Un vis mare, mare?
Hmm, visul meu mare mare pe plan profesional este sa devin medic, iar pe plan personal este sa am o crescatorie de catei impreuna cu prietena mea cea mai buna :))

2. De ce scrii?
Pentru ca imi place, chiar imi place, dar nu acel gen de scris rapid de la dictarea profesorilor. Imi place sa scriu in legea mea, in ritmul pe care-l vreau eu si bazaconile pe care le vreau eu. Nu am un scris de mana prea dragut, dar sper ca o sa-l redresez cu timpul.

3. Ce faci cand ploua?
Daca ploua si eu sunt in casa imi place sa citesc, sa dorm sau sa ma uit la un film, iar daca sunt afara imi place sa stau putin afara, dupa care sa fug repede-repede in casa, la caldut <3

4. Cel mai amuzant film vazut?
Hmmm, nu prea ma uit la comedii, dar Academia vampirilor a fost unul dintre cele mai nereusite filme, atat de nereusit incat a ajuns o parodie...

5. Daca n-ai fi fost om, ce ti-ai fi dorit sa fii ?
Zana? Caine? Lup? :)) Ceva pe acolo :))

6. Cea mai faina zi pe care ai avut-o?
Cred ca am avut multe zile dragute si frumoase si nu pot alege una singura, dar pot alege 10 zile din aceasta vara pentru ca timp de 10 zile am fost la o universitate de vara (SummerIS) si a fost una dintre cele mai faine experiente ever, abia astept sa mai merg.


7. Melodia pe care o asculti exagerat de mult zilele astea ?

8. De ce iti e cel mai frica?
Paianjeni.

9. Viata pentru tine intr-un cuvant?
Fericiree ^_^

10. De ce te uiti la filme ?
Pentru ca sunt frumoase si chiar ai ce invata din ele (cel putin din unele).

Nu nominalizez pe nimeni pentru acest tag, dar daca va place puteti sa-l preluati oricand doriti si sa-mi lasati link ca sa vad si eu raspunsurile voastre ^_^

14 comentarii:

  1. Omg, iubesc Bridges de la Broods :3 Ma bucur ca ai facut leapsa. Chiar imi plac raspunsurile tale ^-^ !
    xx
    Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am descoperit trupa/duetul destul de recent, dar de atunci numai asta ascult :))

      Ștergere
  2. Ce draguta e aceasta leapsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Audrey, ţi-o pasez cu mare drag. O poţi prelua oricând :*

      Ștergere
  3. Ce raspunsuri frumoase, am realizat ca ne asemanam putin si eu imi doresc sa devin medic (veterinar) si sa realizez un centru pentru catei, pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu vreau medic veterinar, în schimb prietena mea da, daaar ador căţeluşii şi i-aş îngriji cu drag ^_^

      Ștergere
  4. Anonim21:14

    Şi eu vreau să ajung medic, mult succes cu visele tale ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Yuki, la fel îţi doresc şi eu!

      Ștergere
  5. O preiau și eu, o preiau și eu! (hug) Îți las link, o termin imediat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://falled.blogspot.ro/2015/08/leapsa-jocurile-copilariei.html

      Done! :D M-am distrat.

      Ștergere
    2. Ma bucur mult ca ti-a placut! M-am uitat peste raspunsurile tale si sunt foarte frumoase >:D<

      Ștergere
  6. Heii. Pot să preiau și eu lepșa asta? Îmi plac mult întrebările, iar răspunsurile tale sunt pe măsură. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles :* sa imi lasi link dupa sa ma uit si eu peste raspunsurile tale :*

      Ștergere
    2. Uite: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2015/09/leapsa-jocurile-copilariei.html :*

      Ștergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)